سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طابع ـ مهر زننده بر دلها ـ به پایه ای از پایه های عرش آویخته است، پس هرگاه حرمتی شکسته شد و خطایی جاری گشت [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

از محتشمی پور تا منتجب نیا


خوشبختانه چندی است مدعیان به اصطلاح اصلاحات به بروز درونیات و آشکار سازی مافی الضمیر خود مشغول شده اند و در روندی سازماندهی شده به فحاشی و هتاکی علیه افراد شاخص جریان مقابل خود می‌پردازند.
با نگاهی به سخنان حضرات محتشمی و منتجب نیا به روشنی پیداست که این گونه ادبیات زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که افراد از برخورد منطقی و عقلانی ناتوان شده‌اند، چرا که اگر کسی دارای قدرت در ارائه دلیل و منطق باشد هرگز به این گونه فحاشی و عربده کشی روی نخواهد آورد.

محتشمی پور و منتجب نیا

نکته ای که در دو مورد اخیر جلب توجه می‌کند ، ارائه این گونه ادبیات از سوی دو تن از سران روحانی و با سابقه جریان دوم خرداد می‌باشد.قابل پیگیری است که چه کسانی این عزیزان را اینگونه تحت تحلیل ها و اخبار نادرست قرار داده‌اند و این کار با چه اهدافی صورت گرفته است.
احتمال نخست اینکه انگیزه خط دهندگان این جریان تخریب و از میدان خارج کردن جریان معتدل دوم خرداد باشد .


احتمال دوم اینکه افرادی که داری بغض و کینه نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی هستند با پنهان شدن د پشت افراد با سابقه و ظاهرا موجه افکار و اهداف خود را به ایشان القا نموده و از تریبون و جایگاه آنها در جامعه منتشر نمایند و از این رهگذر هم افکار خود را از زبان افراد موجه در جامعه بیان نمایند و هم چهره این افراد به در افکار عمومی تخریب کنند.
سزاست افرادی همچون آقایان منتجب نیا و محتشمی پور با هوشیاری بیشتر تحت تاثیر اینگونه تبلیغات قرار نگریند و خود را بازیچه‌ی و بلند گوی جریانات مرموز غربگرا ننمایند.

عکس جناب محتشمی در میان اغتشاشگران 18 تیر 78


 نوشته شده توسط محمد صادق نجفی در چهارشنبه 87/4/12 و ساعت 10:0 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
رمی جمرات در کنفرانس خبری
فقر نیرو در جبهه دوم خرداد
[عناوین آرشیوشده]

بالا

کوکب هدایت: در بلاگفا** رجا نیوز پایگاه اطلاع رسانی رجا نیوز

بالا