سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن مانند با چشم دیدن نیست؛ زیرا گاه چشمها به صاحبانش دروغمی گویند، ولی خرد به آنکه از وی اندرز خواسته، نیرنگ نمی زند . [امام علی علیه السلام]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

جهانشاهی مجرم و خاتمی بی گناه


حجت الاسلام جهانشاهی طلبه سیرجانی  در ادامه حرکت اعتراض آمیز خود نسبت به زمین خواری در شهرستان آباده دستگیر شد.
وی در هنگام دستگیری گفت : ماموران شهرستان آباده نامه‌ای از دادگاه ویژه روحانیت استان فارس در دست دارند، مبنی بر اینکه این حرکت بنده یعنی پیاده‌روی در اعتراض به زمین‌خواری‌های سیرجان، مخالف شأن و حیثیت روحانیت است و به خاطر همین یا باید به شهر خودم بازگردم یا به دادگاه ویژه روحانیت استان فارس مراجعه کنم.

حجت السلام جهانشاهی طلبه سیرجانی


دلیلی که برای دستگیری حجت الاسلام جهانشاهی از سوی دادگاه ویژه روحانیت مطرح شده دلیلی موجه است چرا که دفاع از شأن و حیثیت روحانیت جزء وظایف ذاتی این دادگاه می باشد، اما مسئله ای که ذهن را می آزارد برخورد دوگانه با تخلفاتی است که به شأن و جایگاه روحانیت آسیب زده و مخالف با آن جایگاه مقدس است.
وقتی دادگاه ویژه در دفاع از حریم روحانیت، پیاده روی اعتراض آمیز را که در متون دینی هیچ تصریحی بر جرم بودنش نیست مخالف با شأن و حیثیت روحانیت تفسیر می کند و حجت الاسلام جهانشاهی را در دو راهی سکوت یا دادگاه قرار می‌دهد چگونه در برابر جرائم فاحشی که در متون اسلامی به صراحت از حرمت آنها سخن به میان رفته چشم می‌پوشد. حساسیت دادگاه نسبت به حفظ شأن و جایگاه روحانیت ستودنی است اما در صورتی که در انجام این‌گونه برخورد ها ملاحظه جایگاه افراد را ننماید.


چندی پیش شاهد انتشار قسمت‌هایی از فیلم سفر آقای خاتمی به ایتالیا بودیم که جناب آقای خاتمی در آن به راحتی با زنان مصافحه می نماید و در فیلمی دیگر دوشادوش یک خبرنگار زن ایتالیایی که پوششی بسیار نامناسب دارد نشسته اند.
و یا در نمونه ای دیگر از مناسبات مشکوک این جریان شاهد انتشار خبر شرکت ایشان به همراه خانم ابتکار در اجلاس جهانی بیلدربرگ که سال 1999 در پرتغال برگزار گردیده است بودیم.

خاتمی ایتالیا دست دادن با زنان


با توجه به موارد مذکور و در صورتی که پیاده روی اعتراض آمیز مخالف با شأن و جایگاه روحانیت تفسیر می‌شود و با عامل آن برخورد قضایی صورت می‌گیرد آیا نباید با مصافحه کننده با زنان نامحرم، با شرکت کننده در اجلاس بیلدربرگ و .... برخورد قضایی صورت گیرد؟


 نوشته شده توسط محمد صادق نجفی در سه شنبه 87/4/25 و ساعت 11:0 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
رمی جمرات در کنفرانس خبری
فقر نیرو در جبهه دوم خرداد
[عناوین آرشیوشده]

بالا

کوکب هدایت: در بلاگفا** رجا نیوز پایگاه اطلاع رسانی رجا نیوز

بالا