سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده گناه می کند، پس دانشی را که پیشترمی دانسته، از یاد می برد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

تفاوت‌های احمدی نژاد با آقای وزیر ...

?- احمدی نژاد مردمی است اما آقای وزیر فاقد این خصوصیت است. احمدی نژاد به راحتی در بین اقشار مختلف مردم حضور می‌یابد ولی کارمندان آقای وزیر آرزو به دل دیدن ایشان ماندند.- و احتمالا خواهند ماند-. احمد نژاد برای شنیدن مشکلات مردم گوشی شنوا دارد اما مشکلات کارمندان آقای وزیر در گلوهاشان فرومی‌خفت- و احتمالا خواهد خفت-.

?- در سابقه آقای احمدی نژادر هیچ شائبه ای از فساد مالی دیده نمی‌شود، اما قضیه در مورد آقای وزیربه گونه‌ای دیگر است و ایشان انبوهی از شایعات و اتهامات مالی را یدک می‌کشند.
?- احمدی نژاد دروغ نمی‌گوید اما متاسفانه شاهد بودیم که آقای وزیر در موردی که نمایندگان مجلس او را به چالش کشیدند- مدرک تحصیلی – به راحتی لب به دروغ گشود، ادعایی که به زودی کذب آن روشن شد.
?- احمدی نژاد با مال حرام و شبهه ناک نسبتی ندارد اما شما قضاوت کنید حقوقی که بر مبنای مدرک جعلی دریافت گردد چه حکمی دارد؟
?- آقای دکتر احمدی نژاد برای کسب مدرک دکتریشان از راه‌های معمول و مشروع اقدام نموده‌ و به پشتوانه لیاقتی که داشته‌اند به درجه استادی دانشگاه رسیده‌اند مسئله ای که متاسفانه در این مورد نیز آقای وزیر در نقطه مقابل رئیس جمهور عزیز قرار دارند.

?- آقای دکتر احمدی‌‌نژاد با مدرک دکتری واقعی به تدریس در دانشگاه می‌پردازند(نه مدرک هاوایی و آکسفورد) ولی مدرک آقای وزیر ... (بماند که دانشگاه آزاد چگونه چنین مدرکی را پذیرفته است و مظلوم دانشجویان این استاد!)
?- زمانی که دکتر احمدی نژاد وارد رقابت انتخابات ریاست جمهوری نهم شدند مورد هجوم و شلیک‌های پیاپی و برنامه ریزی شده‌ی مراکز و باند‌های قدرت و ثروت قرار گرفتند و هزارن برچسب ناروا را دشت کردند، حال چرا زمانی که آقای وزیر به مجلس معرفی شدند از طرف هیچ یک از آن مراکز حرفی برنیامد و تنها مخالفان جدی آقای وزیر چند تن از نمایندگان اصولگرای منتسب به رایحه خوش خدمت بودند. توجه داشته باشیم سایر وزرای معرفی شده و یا حتی کسانی که شایعه معرفیشان به عنوان وزیر مطرح بود به شدت مورد هجوم تهمت‌ و تخریب مخالفان دولت قرار گرفتند حال چه خصوصیتی در آقای وزیر بود که صدا از مخالفه دولت برنخواست که هیچ بعضا به تجلیل از ایشان پرداختند.


 نوشته شده توسط محمد صادق نجفی در شنبه 87/5/19 و ساعت 1:0 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
رمی جمرات در کنفرانس خبری
فقر نیرو در جبهه دوم خرداد
[عناوین آرشیوشده]

بالا

کوکب هدایت: در بلاگفا** رجا نیوز پایگاه اطلاع رسانی رجا نیوز

بالا